Jak nakupovat
Výběr zboží
Pokud znáte konkrétní typ výrobku (například dx4000), stačí do okénka Hledání, zadat minimálně tři znaky z typového označení výrobku. Následně se zobrazí jedna nebo několik položek, které tomuto produktu odpovídají. Pokud ještě nemáte vybraný konkrétní výrobek, můžete využít vyhledávání podle kategorií v menu. Kliknutím na vybranou položku se zobrazí nabídka zboží, doplněná o popisek, cenu (včetně DPH) a obrázek.
Nákupní košík
Kliknutím. Do košíku se vybraná položka vloží do nákupního koše. Automaticky se přiřadí 1 kus zboží, chcete-li zakoupit více kusů, jednoduše přepište číslo, číslici jakou potřebujete. Provedená změna se změní až po stisknutí tlačítka PŘEPOČÍTAT. Obsah košíku si můžete kdykoliv znovu zobrazit použitím tlačítka Košík a objednávka na horní liště.
Doprava: Česká pošta
Pokud máte v košíku vše, co si přejete koupit, klikněte na tlačítko Objednat a zaškrtněte nabízenou dopravu.
Zákazník má vždy možnost si zkontrolovat, zda je obal i výrobek neporušený. Na pozdější reklamace proto nebude brán zřetel. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.
Doporučená zásilka: Česká pošta
Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den, po podání zásilky, nebo další den. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.
Poštovné doporučený balíček
Platba předem na bankovní účet 69.-kč.
Dobírka 119.-kč včetně balného.
Do zahraničí zboží nezasíláme.
Informace k doručení zásilky:
Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7-10 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.
Při nevyzvednutí dobírky účtujeme náklady za poštovné a balné v plné výši
Fakturační a dodací údaje
Dalším krokem je správné vyplnění údajů pro doručení a fakturaci.
Platba
V hotovosti, na místě při převzetí zboží.
Na účet – převodem z bankovního účtu. Zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet.
Číslo účtu 43-4110130277/0100 VS napište číslo objednávky.
Pozdní platba tak může ovlivnit předpokládaný termín dodání. Při osobním převzetí zboží je nutné předložit občanský průkaz. Pokud zaplatíte předem a zboží nebude možné dodat, nabídneme Vám náhradní produkt.
Nebo garantujeme vrácení celé částky.
Po stisknutí Dokončit objednávku, se na monitoru zobrazí evidenční číslo vaší objednávky, adresa dodání, fakturační adresa (pokud se liší od adresy dodání) a jednotlivé položky zboží, které jste si objednali.
Na vámi uvedenou emailovou adresu vám bude automaticky odeslán e-mail, potvrzující přijetí vaší objednávky, se všemi údaji, které jste uvedli.
Změny v objednávce
Model výrobku – nelze. Pokud máte v objednávce více položek, doporučujeme objednávku stornovat celou a zadat znovu.
Způsob dopravy – jen Česká pošta
Platba – každý typ platby lze změnit na dobírku, nebo platba předem na účet.
Termín dodání – pokud je zboží skladem, odeslání zboží ihned, nebo druhý den na dobírku.
Platba předem na účet, po přijetí Vaší platby odeslání zboží na Vaší adresu.
Pokud se Vám nehodí navržený termín, je možné se domluvit předem.
Na náhradním termínu dodání zboží, pište neprodleně na náš email printmarket@email.cz
Převzetí zboží
Před zaplacením zboží nejdříve opatrně rozbalte a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozeno a zda odpovídá vámi objednanému modelu. V případě zjištění závady nebo dalších nesrovnalostí. Zboží nepřebírejte a napište prosím na náš email printmarket@email.cz
Záruka na zboží
Na veškeré zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců od data prodeje.
Záruční list může být nahrazen prodejním dokladem, pokud je tomu tak, pro reklamaci je třeba pouze tento doklad.
Reklamace zboží
Jak při reklamaci postupovat se dočtete na samostatné stránce, která obsahuje Reklamační řád.
Vrácení zboží zákazníkem
Podrobné vysvětlení a návod jak postupovat naleznete na stránce Reklamační řád.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
Zboží se již nevyrábí nebo nedodává.
Výrazným způsobem se změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.